"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie."

Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER"

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Celem operacji jest sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu Komunikacji.

Przewidywany wynik operacji: finansowy postęp we wdrażaniu LSR.

Menu podręczne

Dane kontaktowe

Stowarzyszenie LGD Morawskie Wrota

ul. Raciborska 27

44-350 Gorzyce

tel./fax. 32 45 15 034

 [email protected]

Godziny otwarcia biura:

7.30 – 17.00 w poniedziałek

7.30 – 15.30 od wtorku do czwartku

7.30 – 12.00 piątek

 

GRANTY 5/2018/PG/1/Z3 - STOWARZYSZENIE "AKTYWNA OLZA"

Zadanie polegało na zorganizowaniu przeglądu zespołów amatorskich w trakcie którego odbyły się prezentacje (około 20 minutowe) każdego ze zgłoszonych wcześniej dziesięciu zespołów. Organizatorzy przeprowadzili rejestrację zespołów na podstawie zgłoszeń i przesłanych na CD nagrań. Występy były otwarte dla publiczności oraz oceniane przez trzyosobową komisję, złożoną z muzyków z różnych środowisk. Po zaprezentowaniu wszystkich zespołów komisja wydała werdykt. 3 najlepsze zespoły miały możliwość nagrania swojego utworu w profesjonalnym studiu nagrań (1 miejsce - 2 utwory, 2 i 3 miejsce - 1 utwór). Z nagrań powstała płyta CD, zawierająca ww. utwory. Po prezentacji zespołów wystąpiła gwiazda festiwalu. Zadanie miało na celu pomóc młodym ludziom zaistnieć na większej scenie muzycznej i stwarzało szansę szerszej promocji. Konkursowa forma była dodatkowym bodźcem do zwiększenia własnych możliwości i potencjału. Dodatkowo, wiele z zespołów spoza podium podniosło swój poziom i mogło poszerzyć horyzonty działania. Promocja festiwalu odbywała się głównie poprzez social media (głównie portal facebook) oraz poprzez plakaty rozwieszane na terenie obszaru LSR.

Harmonogram:

- czerwiec - maj 2019 - przyjmowanie zgłoszeń i zakwalifikowanie do Festiwalu (rekrutacja 10 zespołów).

- czerwiec 2019 do lipiec 2019 - tworzenie projektów graficznych plakatów oraz grafiki dla płyt CD (dwa projekty na plakat i okładkę płyt CD).

- czerwiec- lipiec 2019 prace organizacyjne-zamówienie gwiazdy festiwalu oraz komisji, zakup nagród rzeczowych.

- sierpień 2019 - organizacja festiwalu (próby nagłośnienia, przygotowanie miejsca występu oraz miejsc pomocniczych -jadalnia, szatnia, harmonogram całego festiwalu).

- sierpień 2019 (po festiwalu) do wrzesień 2019 - nagrywanie utworów, obróbka utworów przez studio nagraniowe (trzy profesjonalnie nagrane płyty w studio nagraniowym).

- wrzesień 2019 - tłoczenie płyt i drukowanie okładek do płyt; zakończenie projektu (50 szt płyt z nowymi nagraniami).